неділя, 12 квітня 2020 р.


Доброго дня, шановні батьки та учні! Ми продовжуємо працювати та розпочинаємо 5-й тиждень нашого дистанційного навчання.
Завдання виконуємо до неділі (19.04) включно. 
Виконане домашнє завдання завантажуйте за посиланням 

Онлайн-конференції в Zoom:
13.04 (пн), 13:00 – 2Г, 2Д, 2Є
13.04 (пн), 18:00 – 2Ж, 2З
14.04 (вт), 13:00 – 2А, 2Б, 2В


Урок 1
  • ·       SB Ex. 1, p. 78  - Listen, read  and translate the text again (Слухати, читати та перекладати текст знову)

Revise the words (Повторити слова):
leaf /liːf/ листок
shape /ʃeɪp/ форма
come from /kʌm frɒm/ походити
caterpillar /ˈkætə(rpɪlə(r)/ гусениця
plant /plɑːnt/ рослина
bigger /bɪɡ ɜː(r)/ більший
grow /ɡrəʊ/ рости
hard /hɑː(r)d/ жорсткий, міцніший
skin /skɪn/ шкіра
chrysalis /ˈkrɪsəlɪs/ лялечка
change /tʃeɪndʒ/ змінювати
come out /kʌm aʊt/ з’являтися
few /fjuː/ декілька
hour /ˈaʊə(r)/ година
wing /wɪŋ/ крило
fly away /flaɪ əˈweɪ/ відлітати

  • ·       SB Ex. 2, p. 80 – Make a project about the celebration of your birthday party. Use the example in this exercise. (Зроби проект про святкування твого дня народження. Намалюй малюнок та напиши про своє свято. Використовуй приклад з даної вправи).






  • WB p. 81 – Draw and write examples of what you know. (Намалюй малюнки тваринок та напиши про їхні емоції)

For example (Наприклад):
This bear is sad.
This wolf is angry.
This tiger is tired.
This monkey is happy.
This elephant is excited.
This cat is scared.



Урок 2

Dear students, let’s revise what we have learned in this unit. Rewrite the sentences from the worksheets in your copybooks. (Дорогі учні, давайте повторимо те, що ми вивчили в цьому розділі. Перепишіть речення з роздруківок у свої зошитки).

Worksheet 1
Write 8 face words. (Перепиши у свій зошит 8 слів, які описують обличчя).

Worksheet 2
Look and write sentences about the emotions of animals. (Подивись на малюнки та перепиши у зошит речення про тваринок, а саме їхні емоції) 
Pay attention! (Зверни увагу!) 
If you have one animal - you use 'is'. (Якщо тваринка 1, ми використовуємо 'is')
e.g. The dog is happy. 
If you have two animals - you use 'are'(Якщо тваринки 2, ми використовуємо 'are')
e.g. The monkeys are angry.


Worksheet 3
Write My, Her, His, Its, Our, Their. (Перепиши речення у зошиток, вставлючи правильний пропущений займенник: мій, її, його, цього (про тваринку), наше, їхнє)


Урок 3

Dear students, this lesson we’d like to devote to such a great holiday as Easter. Look who came to us! It’s our Easter bunny. (Дорогі учні, цей урок присвячений такому великому та світлому святу, як Пасха. Подивіться, хто до нас прийшов на урок! Це Пасхальний кролик.)


whisker /ˈwɪskə(r)/ вусик

  • Sing a song about the Easter bunny. (Проспівай пісеньку про Пасхального кролика)



  • ·       Our Easter bunny will help us to learn some words (Пасхальний кролик допоможе нам вивчити деякі слова):

egg /eɡ/ яйце
bunny /ˈbʌni/ кролик
basket /ˈbɑːskɪt/ кошик
chick /tʃɪk/ курча
jelly beans /ˈdʒeli biːns/ драже
carrot /ˈkærət/ морква
daffodil /ˈdæfədɪl/ нарцис
lamb /læm/ ягня
tulip /ˈtjuːlɪp/ тюльпан
Easter bunny /ˈiːstə(r) ˈbʌni/ Пасхальний кролик
egg hunt /eɡ hʌnt/ полювання на яйце
chocolate /ˈtʃɒklət/ шоколад


  • ·       If you forgot what ‘egg hunt’ is, watch a video. (Якщо Ви забули, що таке «полювання на яйце» - перегляньте відео)



  • ·       Now try to unscramble the words and write them down into your copybooks. (А тепер спробуй розгадати слова, букви в яких переплутані та запиши їх у зошит)



HAPPY EASTER!!!







Немає коментарів:

Дописати коментар