неділю, 17 січня 2021 р.

 

Доброго дня, шановні батьки та учні! На цій сторінці Вашій увазі представлені уроки на 2-й тиждень дистанційного навчання.


Урок 1

  • ·       Lets revise the rules of the usage of Present Simple. (Давайте повторимо правила використання теперішнього неозначеного часу.)

Ми використовуємо Present Simple, щоб розповісти про регулярну, повторювану дію. Це може бути звичка, хобі, щоденна подія, намічена подія або щось, що трапляється часто. 

Як утворюється Present Simple?

 Present Simple          Простий (неозначений) теперішній час

Ствердження

Заперечення

Питання

I work every day.
Я працюю кожного дня.

don't work every day.
Я не працюю кожного дня.

Do you work every day?
Чи працюєш ти кожного дня?

He works every day.
Він працює кожного дня.

He doesn't work every day.
Він не працює кожного дня.

Does he work every day?
Він працює кожного дня?


Про необхідність використання цього часу нам підказують "маячки часу" (adverbs of frequency):

always /ˈɔːlweɪz/ завжди

usually /ˈjuːʒʊəli/ зазвичай

often /ˈɒf(ə)n/ часто

sometimes /ˈsʌmtaɪmz/ іноді

seldom/rarely /ˈsɛldəm///ˈreəli/ рідко
generally /ˈʤɛnərəli/ загалом, зазвичай
as a rule /æz/ /ə/ /ruːl/ як правило
normally /ˈnɔːməli/ зазвичай
from time to time – час від часу
every /ˈɛvri/ day/week/month – щодня/щотижня/щомісяця тощо
never /ˈnɛvə/ ніколи




«Маячки часу», або, як їх ще називають, «вказівні слова» стоять завжди перед основним дієсловом у реченні. Наприклад,

I always get up at six o’clock.

She usually does her homework before dinner.

He sometimes washes up after dinner.

We never do the shopping on Sundays. 

  • ·       Let’s revise the rules of adding the ending s/es in the third person singular. (Повторюємо правила додавання закінчення s/es у третій особі однини.) 



Hometask (домашнє завдання):

  • ·       PB Ex. 2, 3 p. 25
  • ·       Worksheet – in writing (виконати письмово)

WORKSHEET

Exercise 1. Write the third person singular of the verbs in the list in the correct box. (Напиши слова у відповідну колонку.)

Dance, brush, open, try, fix, buy, put, kiss, like, dry, go, catch, wash, sit, fly, copy, teach, play, pass, begin, say

-s dances_______________________________________________________________________________________________________________________

-es

brushes_____________________________________________________________________________________________________________________-

-ies

tries_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Exercise 2. Put the verbs in brackets into the Present Simple. (Відкрий дужки та напиши дієслова у правильній формі.)

1.   play   (play) football with my friends on Sundays.

2.   Tina ___________  (walk) to school every day.

3.   We __________ (go) to bed at 10 o’clock every night.

4.   Penguins __________ (live) in the Antarctic.

5.   Tony __________ (study) Maths at university.

6.   Jo and Peter __________ (visit) their grandparents every week.

7.   Sally __________ (speak) Spanish.

8.   Mike __________ (do) his homework every evening.

9.   Susan __________ (wash) her hair every day.

10.                     We __________ (play) games every evening.

 

Урок 2

  • ·       SB Exercise 1, page 38. - Look through the pictures. Watch (listen to) the story, read and translate it. (Подивись/прослухай історію, прочитай та переклади її.)

 

Vocabulary (словничок):

clue / kluː/  підказка

look for /lʊk fɔː/  шукати

tomorrow / təˈmɒrəʊ/  завтра

wait for / weɪt fɔː/  чекати на

dark / dɑːk/ - темрява

after dark / ˈɑːftə dɑːk/  після того, як стемніє

soon / suːn/ - скоро

helping hands /ˈhelpɪŋ hænd/ руки допомоги (помічники)

heavy /ˈhɛvi/ важкий

horrible /ˈhɒrəbl/ жахливий

job /dʒɒb/ робота 







  • ·       SB Exercise 2, page 39.  - Answer the questions. (Дай відповіді на запитання.)


  • SB Exercise 4, page 39 Listen and say. (Прослухай та повтори.)

  • ·       WB Exercise 1, page 39 - Listen and write the missing words. (Прослухай та заповни пропуски.)

 


Hometask (Домашнє завдання):

  • ·       SB Ex. 1, p. 38-39 – read and translate;
  • ·       WB Ex. 1,2, p. 38
  • ·       WB Ex. 2, p. 39


Урок 3

·       SB Exercise 2, page 40 – Listen to the story. Read and translate it.  (Прослухай історію. Прочитай та переклади її.)

Vocabulary (словничок):

laboratory  /ləˈbɒrət(ə)ri/  лабораторія

scientist  /ˈsaɪəntɪst/  вчений

bucket  /ˈbʌkɪt/  відро

housework  /ˈhaʊsˌwɜː(r)k/  хатня робота

helper  /ˈhelpə(r)/  помічник

clean  /kliːn/  прибирати, чистий

tidy  taɪdi/  прибирати, охайний

much  /mʌtʃ/  багато

difficult work  /ˈdɪfɪk(ə)lt wɜː(r)k/  складна робота

come back  /kʌm bæk/  повертатися

work hard  / wɜː(r)k hɑː(r)d/  наполегливо працювати


·       SB Exercise 1, page 40 – Look at the pictures and write t (true) or f (false). (Подивись на малюнки та напиши t, якщо речення правдиве, f, якщо речення неправдиве.)


Hometask (Домашнє завдання):

  • SB Ex. 1 (Part 1), p. 40 – read and translate
  • WB Ex. 1, 2, p. 40
  • Worksheetin writing (написати запитання та заперечення до речень)

WORKSHEET

Form questions and negations, as in the example. (Утвори запитання та заперечення, як у прикладі.)

e.g. John’s father drives fast.

Does John’s father drive fast?

John’s father does not drive fast.

1.      I go to school every day.

2.      Tom plays the guitar every day.

3.      Sarah goes shopping on Mondays.

4.      We like video games.

5.      Mother watches TV in the afternoon.

6.      Tom and Jane cook supper every evening.








Немає коментарів:

Дописати коментар