неділя, 5 квітня 2020 р.


Урок 2
Виконане домашнє завдання завантажуйте за посиланням 


  • ·       SB Ex. 1, p. 77 – Listen and colour (Прослухай та розмалюй)
  • ·       SB Ex. 2, p. 77 – Draw a clown face and write in your copybooks 5 questions and 5 answers. (Намалюй обличчя клоуна у зошиті, та напиши 5 запитань та 5 відповідей на них)



For example (Наприклад):
1.    Has your clown got orange hair? Yes, he/she has./No, he/she hasn’t.
2.    Has your clown got a red nose? Yes, he/she has./No, he/she hasn’t.
3.    Has your clown got blue  eyes? Yes, he/she has./No, he/she hasn’t.
4.    Has your clown got a green hat? Yes, he/she has./No, he/she hasn’t.
5.    Has your clown got rosy cheeks? Yes, he/she has./No, he/she hasn’t.
Підкреслені слова можна змінювати.

  • ·       SB Ex. 1, p. 78  - Listen, read  and translate (Слухати, читати та перекладати)

Нові слова:
leaf /liːf/ листок
shape /ʃeɪp/ форма
come from /kʌm frɒm/ походити
caterpillar /ˈkætə(rpɪlə(r)/ гусениця
plant /plɑːnt/ рослина
bigger /bɪɡ ɜː(r)/ більший
grow /ɡrəʊ/ рости
hard /hɑː(r)d/ жорсткий, міцніший
skin /skɪn/ шкіра
chrysalis /ˈkrɪsəlɪs/ лялечка
change /tʃeɪndʒ/ змінювати
come out /kʌm aʊt/ з’являтися
few /fjuː/ декілька
hour /ˈaʊə(r)/ година
wing /wɪŋ/ крило
fly away /flaɪ əˈweɪ/ відлітати

  • ·       SB Ex. 2, p. 78 – Read the text again and tick the correct answer.   (Прочитай текст знову та обери правильну відповідь)


  • ·       WB p. 78


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Доброго дня, шановні батьки та учні! На цій сторінці Вашій увазі представлені уроки на 2-й тиждень дистанційного навчання. Урок 1 ·       ...