Урок 2
Виконане домашнє завдання завантажуйте за посиланням
- ·
SB Ex. 1, p. 77 – Listen and colour (Прослухай та розмалюй)
- ·
SB Ex. 2, p. 77 – Draw
a clown face and write in your copybooks 5 questions and 5 answers. (Намалюй обличчя клоуна у зошиті, та напиши 5
запитань та 5 відповідей на них)
For
example (Наприклад):
1.
Has
your clown got orange hair? Yes, he/she has./No, he/she hasn’t.
2.
Has
your clown got a red nose? Yes, he/she has./No, he/she hasn’t.
3.
Has
your clown got blue eyes? Yes, he/she
has./No, he/she hasn’t.
4.
Has
your clown got a green hat? Yes, he/she
has./No, he/she hasn’t.
5.
Has
your clown got rosy cheeks? Yes, he/she has./No, he/she hasn’t.
Підкреслені слова можна змінювати.
- ·
SB
Ex. 1, p. 78 - Listen, read and translate (Слухати, читати та перекладати)
Нові
слова:
leaf /liːf/ листок
shape /ʃeɪp/ форма
come from /kʌm frɒm/
походити
caterpillar /ˈkætə(r)ˌpɪlə(r)/ гусениця
plant /plɑːnt/ рослина
bigger /bɪɡ ɜː(r)/ більший
grow
/ɡrəʊ/ рости
hard /hɑː(r)d/ жорсткий, міцніший
skin /skɪn/ шкіра
chrysalis /ˈkrɪsəlɪs/
лялечка
change /tʃeɪndʒ/ змінювати
come out /kʌm aʊt/ з’являтися
few /fjuː/ декілька
hour /ˈaʊə(r)/ година
wing /wɪŋ/ крило
fly
away /flaɪ əˈweɪ/
відлітати
- · SB Ex. 2, p. 78 – Read the text again and tick the correct answer. (Прочитай текст знову та обери правильну відповідь)
- · WB p. 78
Немає коментарів:
Дописати коментар