субота, 2 травня 2020 р.


Доброго  дня, шановні батьки та учні! Ми продовжуємо працювати та розпочинаємо 8-й тиждень нашого дистанційного навчання.
Завдання виконуємо до неділі (10.05) включно. 
Виконане домашнє завдання завантажуйте за посиланням 


Онлайн-конференції в Zoom:
04.05 (пн), 13:00 – 2Г, 2Д, 2Є
04.05 (пн), 18:00 – 2Ж, 2З
05.05 (вт), 13:00 –2А, 2Б, 2В



Урок 1

Present Continuous

Let's revise!
Давайте пригадаємо як ми розповідаємо про події які відбуваються в даний момент. Для цього нам допоможе
наш дракончик. У дракончика є:
1). три голови 'to be':  am (I), is (he/she/it), are (you/we/they);
2). тіло, де знаходиться дієслово (слово, яке виражає дію та відповідає на запитання «Що робити? Що зробити?»);
3).  хвіст, на якому ми бачимо закінчення -ing.


I am watching TV.
He is sleeping.
We are dancing.


Для того, щоб розпізнати в якому часі відбувається дія, на допомогу нам приходять маячки часу:

now/at the moment/at present/Look!




For example: 
am reading a book now.
Look! The boys are running!
The man is riding a motorbike at the moment.


Let’s practice! (Давайте потренуємось)

Worksheet

Exercise 1 – Write ing words. (Заповни пропуски у реченнях за допомогою допоміжного дієслова to be (am/is/are) та дієслова, яке знаходиться в дужках, додаючи до нього закінчення ing. Запиши речення у зошит.)

Exercise 2 – Write questions. (Розстав слова в правильному порядку, щоб утворити запитання. Запиши їх у зошит.)

Exercise 3 – Write the words. (Прочитай міні-діалоги та подумай, яких слів не вистачає. Запиши міні-діалоги у зошит.)






Урок 2

The Bus Trip
Подорож на автобусі

·         SB Ex. 1, p. 86-87 – Watch the story. Read and translate it. (Переглянь історію. Прочитай та переклади її.)




New vocabulary:
trip [trɪp] подорож
beach [biːʧ] пляж
move [muːv] рухатись
driver draɪvə] водій
road [rəʊd] дорога
tyre taɪə] шина
Here we are! [hɪə wiː ɑː] Приїхали!
airport [ˈeəpɔːt]
аеропорт
It's my turn. [ɪts maɪ tɜːn]
Тепер моя черга.
It's my turn to help you! [ɪts maɪ tɜːn tuː hɛlp juː]
Тепер моя черга допомогти вам!


·         SB Ex. 2, p. 87Look at the story and find the things. Write the numbers of the pictures. (Переглянь історію ще раз та знайди подані слова на малюнках. Напиши біля кожного слова номер малюнку, де зображені ці предмети.)




Давайте пограємо у цікаву гру. Перейдіть за посиланням: 




АБО відскануйте QR код, за допомогою свого телефона




·         SB Ex. 3, p. 87Listen and say. (Прослухай та повтори скоромовку якнайшвидше.)


chew [ʧuː] жувати



·       WB Ex. 1, p. 86 – Listen and tick the box. (Прослухай та познач правильну відповідь.)



·       WB Ex. 2, p. 86Write the words. Then read the story and check. (Заповни пропуски у реченнях поданими словами в табличці. Прочитай історію ще раз та перевір.)



·       WB Ex. 3, p. 86Match the pictures with the sentences. (Підбери правильний номер малюнка до речення.)







Урок 3

·       SB Ex. 1, p. 88 – Look at the picture. Read the sentences and stick the pictures. (Подивись на малюнок. Прочитай речення та приклей наклейки. Згадай, наклейки знаходяться в кінці книги.)

Sentences:
1.    Put the skateboard between the girl and the plane.
2.    Put the bird in the sky.
3.    Put the car in front of the bikes.
4.    Put the teddy bear near the boy on the boat.
5.    Put the cap on the girl near the train.



·       WB Ex. 1, p. 87 – Look and circle. (Подивись та обведи той малюнок, на якому зображено, як правильно себе поводити.)







·       WB Ex. 2, p. 87 – Write the letters. (Впиши пропущені літери.)





·       WB Ex. 1, p. 88 – Listen and colour. (Прослухай та розфарбуй.)



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Доброго дня, шановні батьки та учні! На цій сторінці Вашій увазі представлені уроки на 2-й тиждень дистанційного навчання. Урок 1 ·       ...