понеділок, 16 березня 2020 р.

Доброго дня, шановні батьки та учні! На даній сторінці Вашій увазі представлені завдання та посилання на перший тиждень дистанційного навчання! Прошу від Вас зворотного зв'язку у вигляді фото та відео, які Ви можете скидати мені на вайбер, або на мою пошту (groulforce@gmail.com). Якщо у Вас з'являються якісь питання щодо виконання вправ - завжди рада Вам допомогти. 

Урок 1 

  • SB Ex. 1,2 p.66 - Прослухати аудіозапис щонайменше тричі, читати та перекладати тексти
  • SB Ex. 1 p. 67 - Наклеїти наклейки, які знаходяться в кінці книжки (для кожного кошика зі сміттям - відповідні наклейки)
  • SB Ex. 2, p. 67 - Письмово у зошиті по прикладу:

We can put paper in the paper and card bin. 
We can put cans in the metal bin. 
We can put bottles in the glass bin. 
(Підкреслені слова потрібно змінювати на свої власні приклади)
  • WB p.66, 67.
  • WB p. 68 - Чекаю фото (діткам цікаво виконувати такі завдання)
Урок 2
  • SB Ex. 1,2 p. 68 - Прослухати аудіозапис та розташувати малюнки та вирази у правильній послідовності (чекаю фото)
  • SB p. 69 - Прочитати та обрати правильний варіант відповідей (чекаю фото) 
  • WB p. 69  - Написати свої власні речення, використовуючи вирази this, these, that, those, та намалювати свої малюнки. 
e.g. I like these boots. 
I like this hat.
I like those shoes.
I like that jacket. 

Урок 3
  • SB Ex. 1, p. 70 - Прослухати аудіозапис слів, прочитати та прописати у зошиті кожного слова по 2 рядки.
  • SB Ex. 2, p.70  - Прослухати аудіозапис, прочитати та перекласти
  • SB Ex. 1,2 p. 71 - Прочитати речення та підписати дітей їхніми іменами. 
Нові слова: 
sad  /sæd/  сумний
tired  /ˈtaɪə(r)d/  втомлений
excited  /ɪkˈsaɪtɪd/  захоплений, схвильований
scared  /skeə(r)d/  наляканий
happy  /ˈhæpi/  щасливий
angry  /ˈæŋɡri/  злий
  • WB p. 70,71




Немає коментарів:

Дописати коментар

  Доброго дня, шановні батьки та учні! На цій сторінці Вашій увазі представлені уроки на 2-й тиждень дистанційного навчання. Урок 1 ·       ...